נגישות:

החברה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה באתר החברה.

מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.

ידוע כלל עובדי החברה- כלל עובדי החברה יודעו אודות דרישות החוק תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלויות.

הדרכות שירות לעובדים- עובדי השירות הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.

מוקדי שירות טלפוני-מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי .

מסירת מידע בפורמט נגיש– החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה כפי שמופיע בהמשך.

.

.

מלון נבל דוד נתניה

3 חדרים נגישים לאורחים עם מוגבלות חלקית

4 חדרים מונגשים לאורחים עם מוגבלות מלאה

בלובי , ספא, בריכה וקומת הקרקע קיימים שירותי נכים

בספא ובבריכה קיימות מקלחות לנכים

קיימות מערכות עזר לכבדי שמיעה

בחניון המלון קיימות חניות נכים

קיימות מעליות נגישות

בבריכת המלון קיים מעלון לבריכה

רכז נגישות : ??????

טלפון: ?????

פקס: .??????

דואר אלקטרוני: ???????